Általános Szerződési Feltételek

(ÁSZF) www.maskaolin.hu webáruházból történő vásárláshoz.

1. Bevezetés

Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) tartalmazza a https://maskaolin.hu/ domain név alatt működő ásványi kozmetikai alapanyagok és ásványi kozmetikumok értékesítésével kapcsolatos tevékenységre irányuló webáruház (a továbbiakban: Webáruház) Üzemeltetője, a ClayNature Kft. mint termékeket értékesítő gazdasági társaság (a továbbiakban: Szolgáltató) és az általa értékesített termékeket megvásárló fogyasztó (a továbbiakban Fogyasztó és/vagy Vásárló ) között létrejövő szerződés olyan általános szerződési feltételeit jelentik, amelyeket a Fogyasztó a szolgáltatások igénybevételével kifejezetten elfogad és magára nézve kötelező erejűnek ismer el, valamint amelyeket mind a Szolgáltató, mind pedig a Fogyasztó köteles figyelembe venni és megtartani a közöttük létrejött szerződéses jogviszony keretében.

1.1 A Fogyasztó személyes adatainak kezeléséről az Adatkezelési Tájékoztató rendelkezik.

1.2 A honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet ezen ÁSZF nem tartalmaz, a honlapon elérhető tájékoztatások nyújtják. A Felhasználó a honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

1.3. A szerződés nyelve magyar.

1.4. A szerződés elektronikus úton (online) megkötött szerződésnek minősül, azt a Szolgáltató nem iktatja.

A Szolgáltató semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.

Fogyasztó Webáruház használatával elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen Általános Szerződési Feltételekben foglalt rendelkezéseket. 

2. A Szolgáltató adatai

  • Név: ClayNature Cosmetics Korlátolt Felelősségű Társaság
    Székhely: 1132 Budapest, Kresz Géza utca 16. fszt. 3.
    Levelezési cím: 2611 Felsőpetény Bánya telep 1. 
    Képviselő neve: Váradi-Somogyi Lili
    Cégjegyzékszám: 01-09-342856
    Bejegyző Bíróság neve: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
    Adószám: 11965697-2-41
    Közösségi adószám: HU11965697
    Számlavezető pénzintézet: GRÁNIT Bank Zrt.
    HUF Számlaszám: 12100011-17962805-00000000
    IBAN:  BE38 9670 5830 7672
    E-mail cím: info@maskaolin.com
    Telefonszám: +36-30/963 8824

    Tárhely Szolgáltató adatai
    Neve: Mediacenter Hungary Kft.
    Székhelye: 6000, Kecskemét, Sosztakovics u. 3. II/6
    Adószáma: 13922546-2-03
    Cégjegyzékszáma: 03-09-114492
    Telefon: +36 21 201 0505
    Weboldal: www.mediacenter.hu
    E-mail: mediacenter@mediacenter.hu

    2.1. A honlapon folytatott tevékenység
    A honlapon a ClayNature Kft. által gyártott és disztributált ásványi kozmetikai alapanyag és ásványi kozmetikumok értékesítése folyik. 

    2.2. Megvásárolható termékek
    A ClayNature Kft. termékei, melyek megrendelhetők és megvásárolhatók a webáruházon keresztül, de ezen kívül személyesen a telephelyünken: 2611 Felsőpetény Bánya telep 1. szám alatt előzetes telefonos vagy emailen történő egyeztetés alapján.

    Kozmetikai alapanyagok:
    Maskaolin BASIC: 25 kg, 3,5 kg
    Maskaolin 4POWER: 25 kg, 3,5 kg
    Maskaolin STORNG: 25 kg, 3,5 kg
    Maskaolin LIGHT: 25 kg, 3,5 kg

    Ásványi kozmetikumok:

    Maskaolin BASIC: 180g
    Maskaolin LIGHT: 80 g
    Maskaolin STRONG: 200g
    Maskaolin 4POWER: 200 g
    BASIC + C 15%: 80 g
    BASIC + C 5%: 80 g
    4POWER + Zno 10%: 80 g
    BASIC + Microalgae: 80 g
    STRONG + Aloe: 80 g
    ACNE CARE: 80 g

    CLAY MASK KIT: 10db mono-dose  

    2.3. Árak

    Az árak forintban vagy euróban értendők, tartalmazzák a 27%-os ÁFÁ-t.  Nem zárható ki annak a lehetősége, hogy üzletpolitikai okból az Eladó az árakat módosítsa. Az árak módosítása nem terjed ki a már megkötött szerződésekre. Amennyiben Eladó az árat hibásan tüntette fel, és megrendelés érkezett a termékre, de szerződést még nem kötöttek a felek, úgy az ÁSZF „Eljárás hibás ár” pontja alapján jár el az Eladó.

    2.4. Eljárás hibás ár esetén
    Nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árnak minősül:
    • 0 Ft-os vagy EUR-os  ár,
    • kedvezménnyel csökkentett, de a kedvezményt tévesen feltüntető ár (pl.: 1000 Ft-os termék esetén a 20 %-os kedvezmény feltüntetése mellett 500 Ft-ért kínált termék).

    Hibás ár feltüntetése esetén Eladó felajánlja a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában a Vásárló eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a terméket vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.

3. Felhasználási feltételek

3.1 Felelősség

Felelősségi kérdések leírása, vagyis hogy a Szolgáltató mely esetekben és milyen hiba esetén zárja ki felelősségét. Például:

A Felhasználó a honlapot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy a Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.

A Szolgáltató kizár minden felelősséget a honlap használói által tanúsított magatartásért és hogy a Felhasználó teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért.

A Felhasználó köteles gondoskodni arról, hogy a honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértse.

A Felhasználók által a honlap használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat (például hozzászólás) a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni és ezekért felelősséget nem vállal.

3.2. Szerzői jogok

A honlap teljes egésze szerzői jogvédelem alá esik, így kereskedelmi célokra másolni, módosítani, terjeszteni tilos!

4. A honlapon történő vásárlás

4.1. Megrendelés folyamata

A honlap termékbemutatási, és online megrendelési lehetőséget biztosít a Felhasználók számára. A honlapon menüpontok segítségével böngészhet. A termékek fajta szerinti besorolással találhatók meg.


A rendelhető termékeket a „TERMÉKEK” gombra kattintva érheti el.
A termék listáról a részletes termék oldal a termék nevére klikkelve érhető el, itt tájékozódhat a megrendelni kívánt termék részletes jellemzőiről, áráról.
A választott termék a „KOSÁBA TESZEM” gomb segítségével helyezhető a kosárba, a gomb mellett balra a szükséges darabszám beállítható. A Felhasználó a kosár tartalmát a „KOSÁR” almenüpont segítségével ellenőrizheti. Itt módosíthatja azt, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, illetve törölheti az adott tételt. Amennyiben módosította Kosár tartalmát nyomja meg a „Kosár Frissítése” gombot. A Felhasználó a „Tovább a Pénztárhoz” gombra klikkelve folytathatja a vásárlási folyamatot.

A regisztráció, és a regisztráció nélküli vásárlás esetén az alábbi adatokat kell a Felhasználónak megadnia: név, cím, telefonszám, e-mail cím, számlázási cím, valamint ha ettől eltérő a szállítási cím. Regisztrációhoz az előbbi adatokon felül egy jelszó megadása is szükséges. A sikeres regisztrációról a Felhasználó e-mailben tájékozódhat. A Felhasználó a regisztrációjának törlését e-mailben kérheti a Szolgáltatótól, ez esetben új vásárláshoz újra kell regisztrálnia. A hozzáférési adatok titokban tartásáért a Felhasználó felelős. A Felhasználó felelős az adatai frissítéséért, valamint köteles a Szolgáltatónak bejelenteni, ha tudomására jutott, hogy az adataival harmadik fél visszaélt. Elfelejtett jelszó esetén a honlapon új jelszó kérhető a regisztrált e-mail címre. Amennyiben a Felhasználó korábban regisztrált a honlapon, a megrendelési folyamat az e-mail címének és jelszavának megadásával folytatható.

A megrendelés következő lépéseként a Felhasználónak ki kell választania a számára megfelelő fizetési és szállítási módot. A Felhasználó egy összefoglaló oldal segítségével ellenőrizheti minden korábban megadott adatát, és a megrendelni kívánt termékeket, azok mennyiségét. Ha mindent megfelelőnek talál, akkor a „Megrendelés elküldése” gomb segítségével véglegesítheti rendelését. Erről a honlapról, illetve e-mailben kap megerősítést. Amennyiben a megrendelés rögzítése után (pl.: a visszaigazoló e-mailben) észlel hibás adatot azt haladéktalanul, de legfeljebb 24 órán belül köteles jelezni azt a Szolgáltató felé az info@maskaolin.com email címen.

4.2. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

A Szolgáltató a Felhasználót 48 órán belül tájékoztatja a visszaigazolásról. Ha a Felhasználó nem kapja ezt meg 48 órán belül a visszaigazolást, úgy a Felhasználó mentesül ajánlati kötöttsége alól, a megrendelt termékeket nem köteles átvenni.

A visszaigazoló e-mail tartalmazza a vásárlás során megadott adatokat, a rendelési adatokat, a megrendelt termék(ek) nevét, árát, a választott fizetési és szállítási módokat, a rendelés sorszámát, valamint ezen felül a Felhasználó rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit.

4.3. A szerződés létrejötte

A megrendelés leadása elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

A szerződés az automatikus visszaigazolás megérkezésével jön létre.

4.4. Számla

A Szolgáltató az összeg beérkezése után haladéktalanul számlát állít ki, melyet megküld a vevő részére.

 4.5. Fizetés

Áruházunkban banki átutalásra történő és bankkártyás fizetésre van lehetőség.

4.5.1. Banki átutalás:

A termékek ellenértékét banki átutalás útján is fedezheti. 

Az átutaláshoz szükséges adatok:

HUF – Forintban történő fizetés esetén: 

Kedvezményezett neve: ClayNature Kft.
Kedvezményezett bank neve: GRÁNIT Bank Zrt.
Kedvezményezett bank számlaszáma: A fizetendő összeget a 12100011-17962805-00000000 számú bankszámlára kérjük átutalni.

EUR – Euróban történő fizetés esetén: 

Kedvezményezett bank neve: TransferWise Europe SA
Kedvezményezett bank IBAN: A fizetendő összeget a BE38 9670 5830 7672 számú bankszámlára kérjük átutalni.
Bankkód (SWIFT/BIC): TRWIBEB1XXX

Közlemény rovatban kérjük tüntesse fel teljes nevét és rendelés számát.

E fizetési mód választásának a Felhasználó a vásárlás végösszegét mely tartalmazza a megrendelt áru/k ellenértékét, illetve a választott szállítási mód szerinti költséget utalja át Szolgáltató bankszámlájára. Az előre utalásnak külön díjazása nincsen. Amint a pénzösszeg megérkezik Szolgáltató bankszámlájára egy visszaigazoló üzenet küld Felhasználó számára a készletezés elindításáról, majd a megrendelt termék postázásra kerül.

4.5.2. Bankkártyával a webshopban

A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt a A SimplePay by OTP Mobil online fizetési szolgáltatás weblapjára irányítjuk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál “fizetés bankkártyával” feliratra kattintsanak, majd a SimplePay fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját megadják. A  SimplePay: Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro kártyákat fogadja el. 

A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.

A SimplePay by OTP Mobil  sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén a SimplePay by OTP Mobil hibaüzenetben közli a hiba okát.

Fizetés menete:

  1. A webáruházban válassza ki az árut, melynek árát bankkártyával kívánja rendezni.
  2. Ezt követően átkerül a SimplePay biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol első lépésként meg kell adnia a kártyaadatokat (kártyaszám, kártyán szereplő név, lejárat (hónap/év), CVC-kód, amennyiben van ilyen a kártyáján). Kérjük, minden esetben győződjön meg róla, hogy valóban a bank biztonságos fizetést garantáló oldalára került-e, és amennyiben nem, ellenőrizze, hogy a tranzakciót lebonyolító más weboldal rendelkezik-e a szükséges biztonsági protokollal.
  3. A kártyaadatok megadása után a „fizetés” vagy más hasonló gombra kattintva elindíthatjuk a tranzakciót. A fizetést követően visszatér a webáruházba vagy a szolgáltató oldalára, ahol, illetve e-mail útján a tranzakció eredményéről minden esetben visszaigazolást kap. Bankkártyás fizetés esetén, a sikeres tranzakció után (vagyis, ha a bankkártyát elfogadták, azaz érvényesnek és elegendő fedezettel ellátottnak minősítették), a bank elindítja a számlánk megterhelését. A terhelés összege megegyezik az áru tranzakció során feltüntetett és jóváhagyott ellenértékével.

4.6. Megrendelés módosítás, törlés

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé. Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek. Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak az “Kapcsolat” menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására.

5. Átvételi lehetőséges, Szállítás

Kiszállítás Európai Unió területén belül

A kiszállítás Európai Unión belül futárszolgálaton keresztül történik meg.

Más esetekben a megrendelt terméket személyesen lehet átvenni a 2611 Felsőpetény Bánya telep 1. szám alatt, előre egyeztetett időpontban.

A szállítási díjat a megrendelt termék mennyisége alapján számítják ki.

Eladó a szállítási díj megfizetését követően teljesíti a megrendelést, amennyiben Vásárló a szállítási díjat nem fizeti meg Eladó számára, vagy a saját szállítást nem oldja meg az előre egyezetetett időpontig, Eladó a szerződést felmondja és az előre megfizetett vételárat visszafizeti Vásárló számára.

5.1. Futárszolgálat

A szállítási mód részletes leírása

A megrendelését visszaigazolását követő 5  munkanapon belül átadjuk csomagját a futárszolgálat részére. A futárszolgálat a vásárlót e-mailen értesíti a csomag várható érkezéséről, a fuvarlevélszám/csomagszám megadásával.

Az e-mail az alábbi információkat tartalmazza:
• a kézbesítés napja
• fuvarlevélszám/csomagszám

Az áru kiszállítását a GLS és TNT futárszolgálat végzi a megrendelt mennyiség és cím függvényében.
A kiszállításra munkanapokon hétfőtől-péntekig, 08:00-17:00 óra között kerül sor. 

Amennyiben a megadott időpontban nincsen senki, aki átvegye a csomagot akkor másnap újra próbálkozik a futár vagy kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot a futárral, hogy a kézbesítés mielőbb sikeresen megtörténjen.

A termék átvételekor a Felhasználó köteles megvizsgálni, hogy a termék sérülésmentes-e. Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson, a terméken, a Felhasználó kérheti a futártól jegyzőkönyv felvételét, mert a termék futártól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően a Felhasználó kizárólag elállási jogával élhet, ezért a kiszállítást végző személy távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni.

Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét a Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal!

Szállítási határidő: 5 munkanap

5.2. Személyes átvétel/vásárlás

2611 Felsőpetény Bánya telep 1. szám alatt előre egyeztetett időben. A helyszínen csak készpénzzel van lehetőség megvásárolni a terméket.

6. Elállási jog

6.1. Elállási jog gyakorlásának menete

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban Fogyasztó).
A terméknek, több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.

Fogyasztót a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.

Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére.
A Szolgáltató e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.
Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak.
Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mailen keresztül történő értesítés esetén az e-mail küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató 1.2. pontban feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.

A termék a Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli. A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségének kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.

Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.
A Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

6.2. A Fogyasztót mely esetekben nem illeti meg az elállási jog

Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti.

Olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac Szolgáltató által nem befolyásolható, a 14 napos elállási határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ.
Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő a Szolgáltató elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Felhasználó személyére szabtak.
Romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében.

Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.

Olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel.

Olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a Szolgáltató a Fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a Felhasználót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából.

Lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a Fogyasztó a csomagolást felbontotta.

Hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével.

Nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében.

A nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a Szolgáltató a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a Fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti elállási jogát.

7. Szavatosság

  • 7.1.Termékszavatosság

    A szavatossági rendelet alapján 15 napon belül kicseréljük a bontatlan terméket. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. Erről jegyzőkönyvet kell készíteni. A jegyzőkönyvben rögzíteni kell a szerződéskötés időpontját és a hiba leírását is. A szerződés megkötését a fogyasztónak kell bizonyítania. Amennyiben a vállalkozás elutasítja a fogyasztó igényét, akkor köteles tájékoztatni őt arról, hogy a gazdasági kamarák mellett működő békéltető testületekhez fordulhat.

    Termékszavatossági igényként a Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

    A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

    A Felhasználó a termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.

    A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Felhasználónak kell bizonyítania.
    A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

    • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
    • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
    • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

    A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

    7.2. Jótállás

    Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.

    A kormányrendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek tekintetében a kötelező jótállás 1 év, melynek kezdő időpontja a termék a Fogyasztónak történő átadásának a napja vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja.

    A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

    Ugyanazon hiba miatt a Felhasználó kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Felhasználó a jótállásból fakadó jogok az 5.1. és a 5.2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

    7.3. Szavatossági, jótállási igények érvényesítése

    A szavatossági igényeit a Felhasználó az alábbi elérhetőségeken érvényesítheti:

    Név: ClayNature Kft
    Levelezési cím: 2611 Felsőpetény Bányatelep 1.
    Telefonszám: +36 30 963 8824
    E-mail cím: info@maskaolin.com
    Jogérvényesítési lehetőségek

    Panaszügyintézés helye, ideje, módja

    A Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

    Név: ClayNature Kft
    Levelezési cím: 2611 Felsőpetény Bányatelep 1.
    Telefonszám: +36 30 963 8824
    E-mail cím: info@maskaolin.com

    A Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan vagy ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt – vesz fel.

    A Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli panasz esetén helyben a Felhasználónak átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni.

    A Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Felhasználónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.

    Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.

    A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.

    A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.

    A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.

    7.4. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

    Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Felhasználó számára:

    • Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál,
    • Békéltető testület eljárásának kezdeményezése (a Szolgáltató székhelye szerint illetékes Békéltető Testület elérhetőségeit fel kell tüntetni),
    • Bírósági eljárás kezdeményezése

    Panaszfórumok

    Fogyasztóvédelmi Hatóság:
    BFKH V. kerületi Járási Hivatal Fogyasztóvédelmi Főosztály 
    Székhely cím: 1051 Budapest, Sas u. 19. 
    Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 144 
    E-mail cím: fogyved_kmf_budapest@bfkh.gov.hu 
    Telefon: +36-1/450-2598 

    Békéltető testület:
    Budapesti Békéltető Testület 
    Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. 
    Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.:10. 
    Telefon: (1) 488-2131 
    E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu 

    Kereskedelmi hatóság:
    Cím: 1124 Budapest, Németvölgyi út  37-39.
    Telefon:  (1) 4585 – 800
    Telefax:  (1) 4585 – 828
    E-mail: khenf@bfkh.gov.hu

    Fogyasztóvédelmi linkek
    További fogyasztóvédelmi információt találhat az alábbi weboldalakon:
    Általánosságban a törvények és a rendeletek
    Az elektronikus kereskedelem sajátosságai
    Webáruházak
    Távollevők között kötött szerződések

8. Egyéb

8.1. ÁSZF, árak módosítása

A Szolgáltató jelen ÁSZFet, a honlapon forgalmazott termékek árait és egyéb feltüntetett árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja, a módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép életbe, és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes.

Eljárás hibás ár esetén

Előfordulhat, hogy – pl. technikai hiba miatt – hibás ár szerepel a honlapon. Hibás ár esetén a megrendelést (az Ön ajánlatát) a hibás áron nem áll módunkban elfogadni, és nem vagyunk kötelesek a terméket hibás áron értékesíteni. Hibás áron történő ajánlattétel esetén nem jön létre szerződés közöttünk. Amennyiben Ön hibás áron tesz ajánlatot, a rendszer azt automatikusan visszaigazolja, ez azonban nem minősül az ajánlat elfogadásának a részünkről. Hibás áron történő Ön általi ajánlattétel (megrendelés) esetén az Eladó munkatársa felhívja az Ön figyelmét a helyes árra, és felajánlhatja a helyes áron történő szerződéskötést. Ön a hibás ár helyett az Eladó által közölt helyes áron nem köteles ajánlatot tenni, és szerződést kötni. Ez esetben nem jön létre szerződés a felek között.

8.2. Technikai korlátok

A honlapon történő vásárlás feltételezi a Felhasználó részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A Szolgáltatót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a vásárlást.

8.3. Adatvédelmi és adatkezelési szabályzat

A szolgáltató adatvédelmi szabályzata a következő címen érhető el: https://maskaolin.hu/hu/nyitolap/

Az Ön személyes adatainak védelme a ClayNature Kft. számára kiemelt fontosságú. A weboldalunk használata közben szükséges, azonosításra alkalmas, személyes jellegű adatok begyűjtése és feldolgozása megfelel az érvényben lévő magyar adatvédelmi előírásoknak (2011. évi CXII. törvény).

Az Ön adatait bizalmasan kezeljük és harmadik fél számára nem továbbítjuk. kivéve, ha ez a szerződés teljesítéséhez elengedhetetlen (pl. posta, futárszolgálat). Munkatársaink, partnereink és szolgáltatóink titoktartási kötelezettséggel tartoznak felénk.

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2021.10.12.

Köszönjük érdeklődését!

Adattovábbítási nyilatkozat

Tudomásul veszem, hogy a ClayNature Kft. (1132 Budapest, Kresz Géza u. 16.) adatkezelő által a maskaolin.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: név, cégnév, cím, email cím, telefonszám.

Az adatfeldolgozóáltal végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarloaff

Maskaolin nyereményjátékok általános szabályzata

Ez a leírás a ClayNature Kft. (továbbiakban: „Szervező”) Instagramon rendezett nyereményjátékainak (továbbiakban „Nyereményjáték”) szabályait hivatott teljes és világos módon szabályozni. Ezek a szabályok a Szervező által az Instagramon az egyes nyereményjátékok bejegyzésében leírt Nyereményjáték szabályokat („Nyereményjáték tájékoztató”) érintően szolgálnak kiegészítő tájékoztatóként.

1. Általános rendelkezések

A Nyereményjáték Szervezője a ClayNature Kft. (székhely: 1132 Budapest, Kresz Géza utca 16.).

2. A Nyereményjáték mechanizmusa és részvételi feltételek

2.1 Nyereményjáték mechanizmusa

A Szervező a maskaolin_magyarorszag Instagram oldalon (https://www.instagram.com/maskaolin_magyarorszag/) nyereményjátékot hirdet a Nyereményjáték Tájékoztatóban meghatározott időben és játékszabályok alapján.

2.2 Nyeremény

A nyeremény a Nyereményjáték Tájékoztatóban kerül meghatározásra.

2.3 Részvételi feltételek

A Nyereményjátékban csak valós adatokkal regisztrált Instagram profillal rendelkező, 18 éven felüli magánszemélyek vehetnek részt. A Nyereményjátékban való részvétel feltétele a Nyereményjáték Tájékoztatóban meghatározott további feltételeknek való megfelelés, valamint jelen játékszabályzat elfogadása és betartása.

A felhasználók a részvételi feltételek teljesítésével elfogadják a jelen Játékszabályzatban leírtakat, ezzel jelentkeznek a Nyereményjátékra, és részt vesznek a játékban (továbbiakban: „Résztvevő” vagy „Játékos”).

A ClayNature Kft. a Nyereményjáték Tájékoztatóban leírt időpontban kisorsolja a nyertes(eke)t. A nyertesek számát a Nyereményjáték Tájékoztató tartalmazza.

Az eredményhirdetést követően a nyertesnek jelentkeznie kell névvel és címmel üzenetben az ezt követő 3 munkanapon belül. Ha ezen időtartamban nem jelentkezik a nyertes, helyette új nyertes kerül kisorsolásra.

 

3. Kizárások

A Nyereményjátékban nem vehetnek részt a ClayNature Kft. vezető tisztségviselői, munkavállalói, megbízottjai, valamint ezen személyeknek a Ptk.685. § b) pontjában meghatározott közeli hozzátartozói.

A Szervező fenntartja a jogot, hogy a jelen szabályzatban foglalt feltételeket vagy magát a nyereményjátékot akár a nyereményjáték időtartama alatt egyoldalúan módosítsa, vagy megszüntesse. A szabályzat módosításait, illetve a nyereményjáték esetleges megszüntetéséről szóló értesítést a Szervező közzéteszi a ClayNature Kft. Instagram oldalán. A játékosok felelőssége, hogy ezekről megfelelően tájékozódjanak. 

A Nyereményjátékkal kapcsolatos bármilyen kérdéssel vagy panasszal kapcsolatban az info@maskaolin.com e-mailcímen nyújtunk felvilágosítást.

 A Nyereményjátékon való részvétel önkéntes és ingyenes, a részvételtől a promóció teljes időtartama alatt lehetőség van visszalépni. A részvétel a jelen hivatalos szabályzat és Adatvédelmi nyilatkozat automatikus elfogadását jelenti.

 

4. A nyeremények átvételének feltételei

A megnyert nyeremények másra át nem ruházhatók, és készpénzre át nem válthatók.

A nyertestől az Instagramon keresztül elkérjük adatait a nyeremény postai úton történő eljuttatásához – a nyertesek postacímének pontos adataira van szükség, a sorsolástól számított 3 munkanapon belül.

A Szervező nem vállal felelősséget a Résztvevő által tévesen vagy hibásan megadott adatokkal okozott károkért, illetve következményekért.

5. Nyereményekkel kapcsolatos díjfizetések

A jelen promócióban résztvevő játékosokat a nyereményekkel kapcsolatosan nem terheli személyi jövedelemadó-fizetési és/vagy illeték-fizetési kötelezettség, ezeket a Szervező viseli. A nyeremények nyertesekhez való eljuttatásának postai költségei a Szervezőt terhelik. A nyeremények felhasználásával összefüggésben esetlegesen felmerülő egyéb költségek és kiadások a nyertes Játékosokat terhelik.

6. Adatkezelés

6.1 Nyereményjáték során megadott adatok

6.1.1. A játékban résztvevő felhasználók adatait a Szervező célhoz kötötten, kizárólag szolgáltatásaival, valamint a Játékos jelen nyereményjátékban való részvételével kapcsolatos kommunikációra használja.

6.1.2.Jelen Játékszabályzat elfogadásával a játékban részt vevő hozzájárul, hogy nyerés esetén a Szervező a nyertesek névsorában közzétegye.

6.1.3. A ClayNature Kft. (továbbiakban „Adatkezelő”) kijelenti, hogy a Játék megrendezését megelőzően az adatkezelésre vonatkozó törvényi előírásoknak eleget tett.

6.1.4. A ClayNature Kft. az Adatkezelési tájékoztatójának megfelelően kezeli a Játékosok adatait.

6.1.5. Az adatkezelés ténye, a kezelt adatok köre: Játékos esetén: vezeték- és keresztnév, e-mail cím, Instagram felhasználónév, szállításhoz szükséges adatok.

6.1.6. Az érintettek köre: A játékban résztvevő valamennyi érintett.

6.1.7. Az adatkezelés célja: A nyereményjáték funkciójának betöltése.

6.1.8. Az adatkezelés időtartama, az adatok törlésének határideje: Adatkezelő az adatokat a játék végéig, valamint a nyeremény-átvételi folyamat végéig kezeli.

6.1.9. Az adatok megismerésére jogosult lehetséges adatkezelők személye: A személyes adatokat a ClayNature Kft. munkatársai kezelhetik, a fenti alapelvek tiszteletben tartásával.

6.1.10. Az érintettek adatkezeléssel kapcsolatos jogainak ismertetése: Az érintett bármikor kérheti a személyes adatainak törlését a következő elérhetőségen: info@maskaolin.com

6.1.11. Az adatkezelés jogalapja: a GDPR 6. cikk b) pontja

6.2. Az érintettek jogai

 6.2.12. A hozzáférés joga
Résztvevő jogosult arra, hogy az adatkezelőtől visszajelzést kapjon arra vonatkozóan, hogy személyes adatainak kezelése folyamatban van-e, és ha ilyen adatkezelés folyamatban van, jogosult arra, hogy a személyes adatokhoz és a rendeletben felsorolt információkhoz hozzáférést kapjon.

6.2.13. A helyesbítéshez való jog
Résztvevő jogosult arra, hogy kérésére az adatkezelő indokolatlan késedelem nélkül helyesbítse a Résztvevőre vonatkozó pontatlan személyes adatokat. Figyelembe véve az adatkezelés célját, Résztvevő jogosult arra, hogy kérje a hiányos személyes adatok – egyebek mellett kiegészítő nyilatkozat útján történő – kiegészítését.

6.2.14. A törléshez való jog
Résztvevő jogosult arra, hogy kérésére az adatkezelő indokolatlan késedelem nélkül törölje a Résztvevőre vonatkozó személyes adatokat, az adatkezelő pedig köteles arra, hogy a Résztvevőre vonatkozó személyes adatokat indokolatlan késedelem nélkül törölje meghatározott feltételek esetén.

6.2.15. Az elfeledtetéshez való jog
Ha az adatkezelő nyilvánosságra hozta a személyes adatot, és azt törölni köteles, az elérhető technológia és a megvalósítás költségeinek figyelembevételével megteszi az ésszerűen elvárható lépéseket – ideértve technikai intézkedéseket – annak érdekében, hogy tájékoztassa az adatokat kezelő adatkezelőket, hogy a Résztvevő kérelmezte a szóban forgó személyes adatokra mutató linkek vagy e személyes adatok másolatának, illetve másodpéldányának törlését.

6.2.16. Az adatkezelés korlátozásához való jog
Résztvevő jogosult arra, hogy kérésére az adatkezelő korlátozza az adatkezelést, ha az alábbi feltételek valamelyike teljesül:
Résztvevő vitatja a személyes adatok pontosságát, ez esetben a korlátozás arra az időtartamra vonatkozik, amely lehetővé teszi, hogy az adatkezelő ellenőrizze a személyes adatok pontosságát;
· az adatkezelés jogellenes, és a Résztvevő ellenzi az adatok törlését, és ehelyett kéri azok felhasználásának korlátozását;
· az adatkezelőnek már nincs szüksége a személyes adatokra adatkezelés céljából, de a Résztvevő igényli azokat jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez; 
· Résztvevő tiltakozott az adatkezelés ellen; ez esetben a korlátozás arra az időtartamra vonatkozik, amíg megállapításra nem kerül, hogy az adatkezelő jogos indokai elsőbbséget élveznek-e a Résztvevő jogos indokaival szemben.

6.2.17. Az adathordozhatósághoz való jog
Résztvevő jogosult arra, hogy a Résztvevőre vonatkozó, általa egy adatkezelő rendelkezésére bocsátott személyes adatokat tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban megkapja, továbbá jogosult arra, hogy ezeket az adatokat egy másik adatkezelőnek továbbítsa anélkül, hogy ezt akadályozná az az adatkezelő, amelynek a személyes adatokat a rendelkezésére bocsátotta a Játékos.

6.2.18. A tiltakozáshoz való jog
Résztvevő jogosult arra, hogy a saját helyzetével kapcsolatos okokból bármikor tiltakozzon személyes adatainak a ClayNature Kft. általi kezelése ellen, ideértve az említett rendelkezéseken alapuló profilalkotást is.

6.2.19. Tiltakozás közvetlen üzletszerzés estén
Ha a személyes adatok kezelése közvetlen üzletszerzés érdekében történik, Résztvevő jogosult arra, hogy bármikor tiltakozzon a Résztvevőre vonatkozó személyes adatok e célból történő kezelése ellen, ideértve a profilalkotást is, amennyiben az a közvetlen üzletszerzéshez kapcsolódik. Ha Résztvevő tiltakozik a személyes adatok közvetlen üzletszerzés érdekében történő kezelése ellen, akkor a személyes adatok a továbbiakban e célból nem kezelhetők.

6.2.20. Automatizált döntéshozatal egyedi ügyekben, beleértve a profilalkotást
Résztvevő jogosult arra, hogy ne terjedjen ki a Résztvevőre az olyan, kizárólag automatizált adatkezelésen – ideértve a profilalkotást is – alapuló döntés hatálya, amely rá nézve joghatással járna vagy őt hasonlóképpen jelentős mértékben érintené.
Az előző bekezdés nem alkalmazandó abban az esetben, ha a döntés:
· A Résztvevő és az adatkezelő közötti szerződés megkötése vagy teljesítése érdekében szükséges;
· meghozatalát az adatkezelőre alkalmazandó olyan uniós vagy tagállami jog teszi lehetővé, amely a Résztvevő jogainak és szabadságainak, valamint jogos érdekeinek védelmét szolgáló megfelelő intézkedéseket is megállapít; vagy

· A Résztvevő kifejezett hozzájárulásán alapul.

6.3 Intézkedési határidő
Az adatkezelő indokolatlan késedelem nélkül, de mindenféleképpen a kérelem beérkezésétől számított 1 hónapon belül tájékoztatja a Résztvevőt a fenti kérelmek nyomán hozott intézkedésekről.
Szükség esetén ez 2 hónappal meghosszabbítható. A határidő meghosszabbításáról az adatkezelő a késedelem okainak megjelölésével a kérelem kézhezvételétől számított 1 hónapon belül tájékoztatja a Résztvevőt.
Ha az adatkezelő nem tesz intézkedéseket a Résztvevő kérelme nyomán, késedelem nélkül, de legkésőbb a kérelem beérkezésétől számított egy hónapon belül tájékoztatja A Résztvevőt az intézkedés elmaradásának okairól, valamint arról, hogy a Résztvevő panaszt nyújthat be valamely felügyeleti hatóságnál, és élhet bírósági jogorvoslati jogával.

6.4 Az adatkezelés biztonsága
Az adatkezelő és az adatfeldolgozó a tudomány és technológia állása és a megvalósítás költségei, továbbá az adatkezelés jellege, hatóköre, körülményei és céljai, valamint a természetes személyek jogaira és szabadságaira jelentett, változó valószínűségű és súlyosságú kockázat figyelembevételével megfelelő technikai és szervezési intézkedéseket hajt végre annak érdekében, hogy a kockázat mértékének megfelelő szintű adatbiztonságot garantálja, ideértve, többek között, adott esetben:
a) a személyes adatok álnevesítését és titkosítását;
b) a személyes adatok kezelésére használt rendszerek és szolgáltatások folyamatos bizalmas jellegének biztosítását, integritását, rendelkezésre állását és ellenálló képességét;
c) fizikai vagy műszaki incidens esetén az arra való képességet, hogy a személyes adatokhoz való hozzáférést és az adatok rendelkezésre állását kellő időben vissza lehet állítani;
d) az adatkezelés biztonságának garantálására hozott technikai és szervezési intézkedések hatékonyságának rendszeres tesztelésére, felmérésére és értékelésére szolgáló eljárást.
 
6.5 Az érintett tájékoztatása az adatvédelmi incidensről

Ha az adatvédelmi incidens valószínűsíthetően magas kockázattal jár a természetes személyek jogaira és szabadságaira nézve, az adatkezelő indokolatlan késedelem nélkül tájékoztatja az érintettet az adatvédelmi incidensről.

Az érintett részére adott tájékoztatásban világosan és közérthetően ismertetni kell az adatvédelmi incidens jellegét, és közölni kell az adatvédelmi tisztviselő vagy a további tájékoztatást nyújtó egyéb kapcsolattartó nevét és elérhetőségeit; ismertetni kell az adatvédelmi incidensből eredő, valószínűsíthető következményeket; ismertetni kell az adatkezelő által az adatvédelmi incidens orvoslására tett vagy tervezett intézkedéseket, beleértve adott esetben az adatvédelmi incidensből eredő esetleges hátrányos következmények enyhítését célzó intézkedéseket.

Az érintettet nem kell tájékoztatni, ha a következő feltételek bármelyike teljesül:

· az adatkezelő megfelelő technikai és szervezési védelmi intézkedéseket hajtott végre, és ezeket az intézkedéseket az adatvédelmi incidens által érintett adatok tekintetében alkalmazták, különösen azokat az intézkedéseket – mint például a titkosítás alkalmazása –, amelyek a személyes adatokhoz való hozzáférésre fel nem jogosított személyek számára értelmezhetetlenné teszik az adatokat;

· az adatkezelő az adatvédelmi incidenst követően olyan további intézkedéseket tett, amelyek biztosítják, hogy az érintett jogaira és szabadságaira jelentett, magas kockázat a továbbiakban valószínűsíthetően nem valósul meg;

· a tájékoztatás aránytalan erőfeszítést tenne szükségessé. Ilyen esetekben az érintetteket nyilvánosan közzétett információk útján kell tájékoztatni, vagy olyan hasonló intézkedést kell hozni, amely biztosítja az érintettek hasonlóan hatékony tájékoztatását.

Ha az adatkezelő még nem értesítette az érintettet az adatvédelmi incidensről, a felügyeleti hatóság, miután mérlegelte, hogy az adatvédelmi incidens valószínűsíthetően magas kockázattal jár-e, elrendelheti az érintett tájékoztatását.

6.6 Adatvédelmi incidens bejelentése a hatóságnak
Az adatvédelmi incidenst az adatkezelő indokolatlan késedelem nélkül, és ha lehetséges, legkésőbb 72 órával azután, hogy az adatvédelmi incidens a tudomására jutott, bejelenti az 55. cikk alapján illetékes felügyeleti hatóságnak, kivéve, ha az adatvédelmi incidens valószínűsíthetően nem jár kockázattal a természetes személyek jogaira és szabadságaira nézve. Ha a bejelentés nem történik meg 72 órán belül, mellékelni kell hozzá a késedelem igazolására szolgáló indokokat is.

6.7 Panasztételi lehetőség
Az adatkezelő esetleges jogsértése ellen panasszal a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál lehet élni:
Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.
Levelezési cím: 1530 Budapest, Postafiók: 5. 
Telefon: +36 -1-391-1400 
Fax: +36-1-391-1410
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu

7. Felelősség kizárása

A Nyereményjáték szervezésében résztvevő cégek egyike sem felelős, és kizár mindenféle kártalanítási, kártérítési igényt a Nyereményjátékhoz kapcsolódó költségek, károk és veszteségek megtérítését.

Amennyiben a játékos jogosulatlanul vesz részt, a Szervező kizárja a Nyereményjátékból. Szervező, illetve a Szervező Megbízottja nem vállal semmilyen felelősséget a részvételért, tévesen megadott adatokért. A Nyereményjáték szervezésében résztvevő cégek, valamint azok vezető tisztségviselői, és alkalmazottai a nyereménytárgyak hibáiért kizárják a felelősségüket, kivéve, ha a felelősség kizárását a magyar jogszabályok kifejezett rendelkezéssel tiltják.

Amennyiben a nyertes Játékos a nyereményét nem veszi át, azt a továbbiakban a Szervezőtőtől/Szervező Megbízottjától nem követelheti.

A résztvevők adatait nem az Instagram kezeli, a Nyereményjátékot az Instagram semmilyen formában nem támogatja, nem hagyta jóvá, illetőleg nem kezeli, azzal összefüggésbe nem hozható.

A Nyereményjátékkal kapcsolatban a játékosok vagy más Instagram felhasználók magatartásáért a szervezők semmilyen formában nem felelnek. Szervezők fenntartják a jogot, hogy a jogszabálysértő vagy etikai szempontból elfogadhatatlan felhasználói megnyilvánulásokat indoklás nélkül moderálják.

A Szervező nem vállal felelősséget a résztvevő által tévesen vagy hibásan megadott adatokkal okozott következményekért.

A Szervező nem vállal felelősséget a technikai hibákból eredő problémákért.

A játékosok a részvétellel a jelen játékszabályzatban foglalt valamennyi feltételt tudomásul veszik és elfogadják.

[]